sskbloggen

Just another WordPress.com site

Annina har mer att ge 2015

Nu är säsongen för spelarna och ledarna i Sunnanå slut. I dag var den sista träningen för året och på bussen ”hem” till Luleå får vi tag på Annina Wede som skrivit på för ytterligare ett år.

– Det känns jättebra, säger hon. Jag kom ju mitt under säsongen och det är alltid svårt att komma in i ett lag under sådana omständigheter.

– Men nästa år får jag vara med under hela försäsongsträningen och verkligen från start. Jag vet att jag har mer att ge och så ska det bara bli, fortsätter hon.

Annina kom till Sunnanå från Sirius.

SONY DSC

Annina provspelade för Sunnanå i början av juli i år. ”Nästa säsong är jag med från start och då ska jag visa att jag har mer att ge”, säger hon. Arkivfoto: Ola Theander

– Det jag kanske saknar är den större staden. Men det är verkligen inte dåligt här. Jag trivs verkligen jättebra.

I mitten av oktober fick Annina dessutom jobb på Stjärnafyrkant, vilket hon trivs kanonbra med.

– Nu är jag på väg hem för att säga hej till familjen. Sedan blir det en tur ner till Stockholm, säger hon.

Kommentera

